21 Nisan 2011 Perşembe

Kaptan İbrahim Toraman Finalde Yok





"Final maçında oynayabilmem için oyunun sonlarına doğru ikinci sarı kartı yiyerek kırmızı kart görmem gerekiyordu. Aut atışını kullanmak için Rüştü abinin yanına gittim. Rüştü abiye " Aut atışını ben kullanayım "dedim. Fakat o da anlamadı sanırım. Anlamamasından dolayı laf çok uzayınca hakem de hemen başlayın işareti yapınca Rüştü abi aut atışını kullandı. Maçın sonunda da bariz sarı kartlık bir faul yaptım. Hakem bunuda görmedi. Normalde sarı kartın çıkması gerekiyordu. Direkt oyuncuya müdahale ettim ve topun önünde durdum. Hakem kartını çıkarmadı. En azından bir uzatma dakikası bekliyordum. Bunuda göstermedi. Bu bana çok enteresan geldi. Benim kadar üzülen kimse olamaz sanırım. Kayseri'de kupayı kaldırmak varken, tribünde maçı izleyeceğim. Bu durum benim için gerçekten acı verici."                                       

11 Mayıs'ta Kayseri'de kaptan İbrahim Toraman'ın kupayı kaldırması dileğiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder